کد خبر: ۷۳۲۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵
تعداد بازدید: ۲۰۷
رضا شکاری، هافبک جوان روستوف، بعد از مدت‌ها با دریافت رضایت‌نامه راهی روسیه شد تا در تمرینات تیمش حاضر شود.
ترنسفر جوان‌ترین لژیونر فوتبال ایران نهایی شدبه گزارش خبرداغ ، زمستان پارسال رضا شکاری بعد از دریافت پیشنهاد از باشگاه روستوف روسیه که در آن مقطع سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی را در اختیار داشت، راهی روسیه شد و با این تیم قرارداد داخلی بست اما برای بازی در ترکیب این تیم نیازمند رضایت نامه ذوب‌آهن بود که بعد از دریافت رضایت نامه راهی این باشگاه شد.

 

شکاری از ماه‌ها قبل درگیر شکایت باشگاه ذوب‌آهن به خاطر غیبت در تمرینات این تیم بود که بعد از حل و فصل این ماجرا در کمیته انضباطی ایران و همراهی تیم ملی در جام جهانی جوانان و رقابت‌های مقدماتی زیر ۲۳ سال آسیا، بالاخره راهی روستوف شد. لیگ روسیه هفته چهارم خود را هم پشت سر گذاشته و شکاری از این حیث عقب‌تر از سایر بازیکنان تیمش است.

 

او در این فصل سردار آزمون را در کنار خود نمی‌بیند اما سعید عزت‌اللهی بعد از اتمام انتقال قرضی به آنژی روسیه به این تیم بازگشته است.

 

شکاری با ۱۸ سال سن جزو جوان‌ترین بازیکنان لژیونر فوتبال ایران است که در جام جهانی جوانان هم موفق به زدن سه گل برای ایران شد.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: