کد خبر: ۷۳۲۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳
تعداد بازدید: ۱۷۲
محمد نصرتی در آستانه بازی نفت – پرسپولیس می گوید تیمش برای برد به میدان می رود و اگر این کار را نکند و بخواهد دفاعی بازی کند 4-5 گل خواهد خورد.
خط و نشان یک پرسپولیسی برای تقابل با تیم برانکو!به گزارش خبرداغ ، محمد نصرتی در مورد بازی نفت تهران مقابل پرسپولیس می گوید: فکر می‌کنم آنالیز پرسپولیس برای همه تیم‌ها کار ساده‌ای است. چرا که همه بازی‌های این تیم پخش زنده می‌شود و در دسترس همه است. از طرفی این تیم تغییر زیادی نداشته و ثبات داشته است. از این رو با تیم فصل قبل فرق زیادی ندارد. شک نکنید ما به هوای برد پرسپولیس به میدان می‌رویم. اگر با این تصور به زمین نرویم که پنج شش گل می‌خوریم. از طرفی تیم ما انگیزه زیادی برای این بازی دارد.»

 

محمد نصرتی به واقع با این مصاحبه برای برانکو و تیمش خط و نشان کشیده است. شاید با این مصاحبه می خواسته به همبازیانش روحیه دهد. هر آنچه که هست باید گفت نفت تهران در مصاف با پرسپولیس کار سختی را پیش رو خواهد داشت و این طور نیست که بتواند به آسانی سه امتیاز را از آن خود کند.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: