کد خبر: ۷۳۲۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸
تعداد بازدید: ۳۲۹
با پیشنهاد دکتر رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی محمد مهدی طهرانچی به عنوان سرپرست دانشگاه های آزاد اسلامی استان تهران منصوب شد.
رییس دانشگاه های آزاد تهران مشخص شد+سوابق
به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، با پیشنهاد دکتر رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و تایید دکتر ولایتی رئیس هیئت موسس و هیئت امناء دانشگاه آزاد اسلامی، محمد مهدی طهرانچی به عنوان سرپرست دانشگاه های آزاد اسلامی استان تهران منصوب شد.

طهرانچی عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی، استاد تمام فیزیک و یکی از برجسته ترین دانشمندان هسته ای کشور است که پیش از این برای حدود 5 سال، مسئولیت دانشگاه شهید بهشتی را بر عهده داشته است.

مجموعه دانشگاه های استان تهران یکی از مهمترین مجموعه های دانشگاهی با بیش از سیصد هزار نفر دانشجو در رشته های مختلف است که انتصاب دکتر طهرانچی اهمیت این مجموعه را نشان می دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: