کد خبر: ۷۳۱۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
تعداد بازدید: ۳۰۵
مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در پرسپولیس به من بازی نرسید و نتوانستم خودم را ارزیابی کنم ولی امسال خدارا شکر در استقلال خوزستان بازی می‌کنم.
کرملاچعب: در پرسپولیس به من بازی نرسید ولی اینجا بازی می‌کنم/ همه تلاشم را کردم به استقلال گل بزنمبه گزارش خبرداغ به نقل از  میزان، رضا کرملاچعب پس از تساوی بدون گل تیم فوتبال استقلال تهران و استقلال خوزستان، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. ما امروز میهمان بودیم و خدا را شکر توانستیم یک امتیاز باارزش بگیریم و بدون امتیاز به خانه برنگردیم.

وی در مورد اینکه پیش از این گفته بود می‌خواهد به استقلال گل بزند، گفت: بله، من گفته بودم که می‌خواهم گل بزنم و هواداران خوزستانی را خوشحال کنم. همه تلاشم را هم کردم که این کار را عملی کنم.

بازیکن تیم استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که چه تفاوتی بین این تیم و پرسپولیس وجود دارد، گفت: هر دو تیم هم جایگاه خاص خودشان را دارند. من الان نمی‌دانم باید چه بگویم. فصل گذشته در پرسپولیس به من بازی نرسید و نتوانستم خودم را ارزیابی کنم. امسال خدا را شکر در استقلال خوزستان بازی می‌کنم و سعی می‌کنم بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: