کد خبر: ۷۳۱۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴
تعداد بازدید: ۳۰۳
فرشاد احمدزاده را تا به حال بيشتر در ميادين فوتبال ديده‌ايد.
بازیکن پرسپولیس در فیلم سازنده لاک قرمزبه گزارش خبرداغ ، البته همان شوخي‌هاي بامزه فرشاد، به خصوص در آن قسمت از برنامه 90 كه بعد از قهرماني پرسپوليس در ليگ برتر ضبط و پخش شد و حسابي هم سر و صدا كرد، مورد توجه سريال‌سازها قرار گرفته و تهيه‌كننده‌هاي تلويزيوني به استعداد او در بازيگري پي برده‌اند. حالا قرار است فرشاد را علاوه بر زمين فوتبال و بازي پرسپوليس در يك سريال تلويزيوني ببينيم. سريال محكومين به تهيه‌كنندگي بهروز مفيد و كارگرداني جمال سيدحاتمي، سازنده فيلم لاك قرمز براي پخش از شبكه اول سيما ساخته مي‌شود و قرار است فرشاد احمدزاده ايفاگر يكي از نقش‌هاي اصلي اين سريال باشد.

 

احمدزاده ديروز به ديدار تهيه‌كننده و كارگردان اين سريال رفت. گويا آنها براي ايفاي نقش يك فوتباليست دنبال بازيگري بودند كه واقعاً فوتباليست باشد و از ميان گزينه‌هاي موجود، سرراست سراغ فرشاد احمدزاده رفتند كه هميشه جلوي دوربين راحت بوده و در هنرپيشگي استعداد دارد.

 

فرشاد ديروز با عوامل ساخت اين سريال آشنا شد و بعد از خواندن خلاصه داستان و آگاهي از نقش خودش كه نقش دوم مرد سريال است، پذيرفت با آنها همكاري كند. قرار است ظرف يكي، دو روز آينده قرارداد نهايي ميان طرفين امضا شود تا فرشاد احمدزاده به صورت رسمي به اين پروژه تلويزيوني بپيوندد.

 

كيهان ملكي و حميرا رياضي بازيگران اصلي سريال محكومين هستند. در اين سريال، فرشاد احمدزاده و كيهان ملكي در نقش دو برادر به نام‌هاي فرشاد و فرهاد بازي مي‌كنند كه فرشاد فوتباليست است و...

 

پس با اين حساب احمدزاده در اين سريال تلويزيوني، خودش خواهد بود؛ يك فوتباليست به نام فرشاد...

خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: