کد خبر: ۷۳۱۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
تعداد بازدید: ۱۹۲
در جدیدترین رده بندی برترین گلزنان فوتبال باشگاهی جهان، مهاجم ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس بالاتر از ستاره‌های مطرح دنیا، در رده ۵۲ جهان جای گرفت.
رده بندی برترین گلزنان باشگاه‌های فوتبال جهان؛ طارمی بالاتر از زلاتان و دله الیبه گزارش خبرداغ و به نقل از coachworldranking در در پایان هفته سی و یکم ، مهدی طارمی با ایستادن در رتبه ۵۲ جهان بهترین مهاجم ایرانی این هفته لقب گرفت.

 

در میان برترین گلزنان جهان  لیونل مسی با ۵۳ گل زده در صدر قرار دارد و پس از او، ادینسون کاوانی با ۴۴ و کریستیانو رونالدو با ۴۲ گل زده به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.

 

نکته جالب توجه درباره طارمی این است که او در بین برترین گلزنان جهان  بالاتر از مهاجمان برجسته‌ای مانند زلاتان ابراهیموویچ (رتبه ۵۶) و دله الی (رتبه ۷۳) قرار دارد.

 

البته  طارمی در رده بندی جدید، نسبت به هفته قبل یک پله نزول کرده است،او هفته قبل در جایگاه 51 جهان جای گرفته بود.

 

بر اساس این رده بندی در بین برترین گلزنان ایرانی، پس از مهدی طارمی رضا قوچان نژاد از هیرنفین، ساسان انصاری از فولاد، کاوه رضایی از استقلال و سردار آزمون از روستوف در رده‌های بعدی قرار دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: