کد خبر: ۷۳۰۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
تعداد بازدید: ۳۴۳
آزمون المپیاد بانکی کارکنان شعب پست‌بانک‌ایران با حضور تعداد 1755 نفر از کارکنان این بانک در چهار گروه شغلی بصورت همزمان در مراکز استان‌ها و مناطق سه‌گانه استان تهران طی روزهای ششم لغایت هشتم مردادماه سال‌جاری برگزار شد.
آزمون المپیاد بانکی کارکنان شعب پست‌بانک‌ایران برگزار شدبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: براساس اعلام اداره‌کل آموزش؛ المپیاد مذکور بمنظور ارتقاء کیفی دانش بانکی کارکنان در چهارگروه متصدیان اموربانکی، رؤسای شعب، معاونین شعب و رؤسای دوایر و کارشناسان شعب طی روزهای اعلام شده برگزار گردید.
بنابر این گزارش: نمایندگان ادارات‌کل بازرسی و آموزش با حضور در استان‌های خراسان‌رضوی، کرمان، آذربایجان‌شرقی و غربی، اردبیل، فارس و اصفهان و در سایر استان‌ها نیز نمایندگان ادارات ‌کل بازرسی و حراست استان مربوطه بر حسن اجرای این المپیاد نظارت داشتند.
گفتنی است: ‌بمنظور افزایش انگیزه در کارکنان به نفرات برتر در المپیاد مذکور جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: