کد خبر: ۷۳۰۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
تعداد بازدید: ۲۳۷
وزارت حمل و نقل عراق اعلام کرد؛
وزارت حمل و نقل عراق اعلام کرد که وزیر حمل و نقل عراق پیشنهاد ازسرگیری توافقنامه مرزی ۱۹۷۵ را به وزیر دفاع ایران داد.
پیشنهاد بغداد برای از سرگیری توافقنامه مرزی ۱۹۷۵ به وزیر دفاع ایران

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، به نقل از السومریه نیوز، وزارت حمل و نقل عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که کاظم فنجان الحمامی، وزیر حمل و نقل عراق در دیدار با سردار حسین دهقان، وزیر دفاع ایران پیشنهاد ازسرگیری توافقنامه مرزی ۱۹۷۵ را داد و سردار دهقان با آن موافقت ابتدایی کرده است و متعهد شده است که این مسأله را با وزارت خارجه ایران در میان بگذارد.

بر اساس این گزارش، سردار دهقان دیروز شنبه با کاظم الحمامی، وزیر حمل و نقل عراق در تهران دیدار و طرفین در مورد مسائل مهم دو کشور برادر بحث و تبادل نظر کردند.

در این دیدار سردار دهقان ضمن تبریک پیروزی‌های ملت عراق بر گروهک تروریستی داعش و آرزوی بازگشت عراق به قدرت از تلاش‌های وزیر حمل و نقل عراق تمجید کرد و گفت: دولت و ملت ایران در تمام مواضع و شرایط در کنار ملت عراق خواهد ایستاد.

وزیر حمل و نقل عراق نیز اعلام کرد که بر سر تشکیل کمیته مشترک ایرانی عراقی توافق کردیم تا عمق همکاری‌های میان ایران و عراق در زمینه‌های مختلف و به خصوص زمینه حمل و نقل بیشتر شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: