کد خبر: ۷۳۰۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
تعداد بازدید: ۲۸۰
مهاجم فولاد خوزستان به درگیری‌های دیروز در بازی با پرسپولیس واکنش نشان داد و گفت برخی از شاگردان برانکو فکر می‌کنند خیلی بزرگ هستند.
کنایه رحیم زهیوی به برخی بازیکنان پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان در هفته اول لیگ برتر فوتبال با نتیجه 2 بر صفر به سود سرخپوشان به پایان رسید.

 

در این دیدار میان بازیکنان دو تیم چندین بار درگیری و تنش اتفاق افتاد و حتی علی علیپور در نیمه دوم به دلیل لگد کردن پای بازیکن فولاد، با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

 

رحیم زهیوی، که پرسپولیس و استقلال خواهان او بودند، نسبت به رفتار شاگردان برانکو اعتراض کرد.

 

مهاجم فولاد درباره درگیری‌های این مسابقه گفته: «این طبیعت فوتبال است به هر حال اینکه محکم بازی کنی خوب است اما بی‌احترامی درست نیست، برخی بازیکنان پرسپولیس خیال می‌کنند خیلی بزرگ هستند، من نمی‌دانم چرا ادعای بزرگی می‌کنند به شکلی که انگار خیلی بهتر از بازیکنان فولاد هستند به هر حال یک عده در فولاد هستند و یک عده در پرسپولیس. شاید آن بازیکن پرسپولیس که این طور رفتار می‌کند سال بعد مجبور شود به فولاد بیاید و نباید اینقدر خود بزرگ‌بین باشند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: