کد خبر: ۷۳۰۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
تعداد بازدید: ۲۶۳
دوومیدانی‌کار پارالمپیکی ایران گفت: وضعیت‌مان نسبت به گذشته خیلی بهتر شده، چون هم حمایت می‌شویم و هم امکانات داریم.
هم حمایت می‌شویم هم امکانات داریم/ به دنبال کسب نتایج درخشان در جاکارتا و توکیو هستیمبه گزارش خبرداغ،جواد حردانی در گفت‌وگو با  میزان، در خصوص کسب عنوان نایب قهرمانی در مسابقات قهرمانی معلولان جهان اظهار داشت: سطح مسابقات خیلی بالا بود و مهمترین حریفانم از کشور‌های استرالیا، کلمبیا و چک بودند و خوشبختانه توانستم مدال نقره را به دست بیاورم. ماده تخصصی من پرتاب دیسک است اما در این مسابقات در پرتاب وزنه شرکت کردم و عملکرد خوبی هم داشتم.

وی افزود: نحوه برگزاری مسابقات خیلی خوب بود و از لحاظ میزبانی هیچ مشکلی وجود نداشت. ورزشکاران هم خداراشکر همه دست پر برگشتند و امیدوارم در مسابقات بعدی نتیجه بهتری کسب کنیم. الان مسابقات جارکارتا و ۲۰۲۰ توکیو را در پیش داریم و با یک برنامه ریزی دقیق و منظم برای کسب نتایج درخشان تلاش می‌کنیم.

حردانی در پایان خاطرنشان کرد: شرایط‌مان نسبت به گذشته خیلی بهتر شده، چون هم حمایت می‌شویم و هم امکانات مورد نیاز را تقریبا در اختیارمان می‌گذارند و ورزشکاران هم تلاش می‌کنند با استفاده از شرایط و امکانات برای ایران افتخار آفرینی کنند.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: