کد خبر: ۷۳۰۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
تعداد بازدید: ۴۵۳
بانوی نقره ای کاراته ایران گفت: در دیدارنهایی حریف ژاپنی موفق به کسب امتیاز نشد و می توانستم با عملکردی بهتر به نشان طلا دست پیدا کنم.

عباسعلی: درمیان بهترین جهان نقره گرفتم/ کسب طلا دور از دسترس نبودحمید عباسعلی با بیان مطلب فوق افزود: بازیهای جهانی، میدانی مهمی است که هر چهار سال یکبار با حضور بهترین های کاراته دنیا و در سطح فنی بسیار بالایی برگزار می شود و خدا شکر که از این رقابتهای پراهمیت با مدال نقره به ایران باز می گردم. 

وی درمورد مبارزات خود گفت: در بازی نخست نماینده اسلواکی که مدال برنز جهان را در اختیار داشت را شکست دادم، سپس حریفی برزیلی قهرمان پان امریکن را شکست داده و به نیمه نهایی رفتم. در این مرحله باید با نماینده فرانسه، قهرمان اروپا و چندین مدال کاراته وان مبارزه می کردم. این دیدار برای من خیلی حیاتی بود، چرا که پیش از این دوبار به او باخته بودم و خدا را شکر در این مبارزه ۵ بر یک به پیروزی دست پیدا کردم.

سرگروه کاراته بانوان به دیدار نهایی هم اشاره کرد و گفت: در فینال با «آیومی» از ژاپن مبارزه داشتم. یک هفته قبل در رقابتهای تیمی قهرمانی آسیا او را شکست داده بودم، ولی اینجا که جای کسب مدال طلا بود، با رای داور بازنده شده و نقره گرفتم تمام مبارزه در اختیار من بود و حریف هیچ عکس العملی برای کسب امتیاز نشان نداد، ناراحتم از این نتیجه چرا که فکر می کنم می توانستم بهتر از این کار کنم. 

عباسعلی در پایان گفت: خوشحالم که به عنوان تنها نماینده بانوان ایران در این رقابها عملکرد قابل قبولی داشتم و فکر می کنم نماینده شایسته ای برای بانوان کاراته کای کشور بودم.

منبع: مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: