کد خبر: ۷۳۰۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸
تعداد بازدید: ۱۷۶
آیت‌الله سلیمانی امام‌جمعه و نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان در نشست با مسئولان پست‌بانک این استان، حضور و خدمات‌رسانی پست‌بانک‌ایران در روستاها و مناطق محروم را از برکات و دستاوردهای نظام دانست و بر تدوام این خدمت‌رسانی تأکید نمود.
امام‌جمعه و نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان: خدمات‌رسانی پست‌بانک‌ایران در روستاها و مناطق محروم از دستاوردهای نظام استبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: وی ضمن بیان مطلب فوق و قدردانی از اقدامات این بانک درسطح کشور اظهارداشت: باید خدمات را به سمت روستاها سوق دهیم و موجب کاهش شکاف سطح خدمات و امکانات بین شهرها و روستاها شویم.
همچنین علی فروزانخواه مدیرشعب پست‌بانک استان سیستان و بلوچستان در این دیدار درخصوص اقدامات و برنامه‌های این بانک در راستای اشتغالزائی،‌ محرومیت‌زدائی و کاهش شکاف اقتصادی بین شهر و روستا توضیحاتی را ارائه کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: