کد خبر: ۷۲۹۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
تعداد بازدید: ۲۵۲
شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش هر ساله با برگزاری نمایشگاه ها و همایش ها کیش را به پایلوت گردشگری علمی و تخصصی تبدیل کرده است.
برگزاری همایش ها و نمایشگاه ها گامی موثر در رونق تجاری کیش

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش در این خصوص گفت: هر ساله به  واسطه برگزاری نمایشگاه ها، همایش ها و گرد همایی ها، قریب به یکصد هزار نفر از متخصصان، صاحب نظران، مدیران و کارشناسان ارشد بخش های اقتصادی، سرمایه گذاری، صنعتی، بازرگانی، علمی و دانشگاهی کشور به جزیره کیش سفر می کنند که حضور این افراد به نوبه خود نقش به سزایی در رونق مجموعه های گردشگری، بازارها و مراکز خرید و رونق کسب و کار دیگر گروه های خدماتی و صنعتی کیش دارد.

سراج با اشاره به برگزاری برخی از نمایشگاه های شاخص و خاص در منطقه آزاد کیش افزود: به واسطه برگزاری نمایشگاه هایی مانند نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و فرصتهای سرمایه گذاری کشور، صنایع هوایی و هوانوردی، صنایع دریایی و دریانوردی، هتلداری و گردشگری، خدمات شهری، تجهیزات پزشکی، طلا و  جواهر که با حضور مقامات بلند پایه و اصحاب رسانه آغاز بکار می کنند کیش در صدر اخبار ملی و بین المللی قرار می گیرد و این امر موجب تبلیغ هر چه بیشتر کیش و معرفی ظرفیت ها و دستاوردهای منطقه می شود.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش یاد آور شد: موقعیت منحصر بفرد کیش در منطقه خلیج فارس، مزیت ها و زیر ساختهای مناسب این منطقه به عنوان اولین منطقه آزاد تجاری و صنعتی کشور شرایط بسیار خوبی برای برگزاری اجلاس ها و همایش های ملی و بین المللی فراهم کرده است به طوری که برخی از گرد همایی های مهم و نشست های تخصصی ملی و بین المللی سالیانه در جزیره کیش برگزار می شود.

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه مخاطبان اصلی اینگونه گرد همایی ها و نشست های تخصصی فعالان جوامع علمی، تحقیقاتی، تجاری، پزشکی، مالی، اقتصادی، گردشگری، فرهنگی و هنری هستند، حضور این افراد نقش مهمی در ارتقاء و اعتلای جایگاه گردشگری کیش دارد.

سید رضا سراج با تأکید مجدد بر نقش مهم همایش ها و نمایشگاه ها در جذب گردشگران خاص، به تاثیر بر پائی همایش ها و نمایشگاه ها در ایجاد اشتغال برای گروه های خدماتی و صنعتی اشاره کرد و افزود: شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش به عنوان بزرگترین بازوی اجرایی و عملیاتی سازمان منطقه آزاد کیش ضمن تقویت و توسعه حوزه همایش ها و نمایشگاه ها تلاش می کند با ایجاد تسهیلات و امکانات مطلوب زمینه برگزاری هر چه بیشتر و بهتر اینگونه رویداد ها را فراهم کند و در این خصوص ضمن تشویق و ترغیب متقاضیان و مجریان برگزاری همایش ها و نمایشگاه ها،  حمایت همه جانبه این شرکت را از بر پایی نمایشگاه ها و همایش های مختلف و خلاقانه اعلام می کنیم.

در پایان سراج با استقبال از برگزاری گرد همایی ها و مناسبت ها در فصل تابستان گفت: جزیره کیش پتانسیل های خوبی برای برگزاری رویداد های مختلف دارد که بخش های مختلف و تمامی سازمان ها، انجمن ها، شرکت های بزرگ و برگزار کنندگان همایش ها و نمایشگاه ها می توانند از این ظرفیت ها استفاده کنند.

لازم به ذکر است، متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از تسهیلات تابستانه می توانند  به حوزه همایش ها و نمایشگاه های شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش مراجعه و یا  با شماره 44421570-076 تماس بگیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: