کد خبر: ۷۲۹۵۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
تعداد بازدید: ۶۶۸
مربی تیم ملی کاراته کشورمان امروز (جمعه) برای مذاکرات نهایی با مسئولان کاراته ازبکستان راهی تاشکند خواهد شد.
با ازبکستان به توافق رسیدم اما قلبم با ایران است/ امروز به تاشکند می‌رومبه گزارش خبرداغ به نقل از  میزان، حسین روحانی مربی تیم ملی کاراته ایران که چندی پیش خبر حضورش به عنوان سرمربی یکی از کشورهای آسیایی در خبرگزاری میزان مطرح شده بود، امروز برای انجام مذاکرات نهایی راهی تاشکند ازبکستان خواهد شد.

روحانی در این خصوص به خبرنگار میزان گفت: امروز برای انجام مذاکرات نهایی راهی ازبکستان می‌شوم و پس از دو روز به ایران برمی‌گردم.یکسری مسائل مثل مدت قرارداد باقی مانده که طی این دو روز مذاکره نهایی خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پس از توافق با ازبکستان دیگر با تیم ملی ایران همکاری نخواهد داشت، گفت: شاید دیگر در کادر فنی تیم ملی ایران نباشم اما قلبم با ایران است. شهرام هروی سرمربی تیم ایران از دوستان بسیار خوب من است و برایش در ادامه راه آرزوی بهترین‌ها را دارم.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: