کد خبر: ۷۲۹۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸
تعداد بازدید: ۴۰۳
پرویز فلاحی پور بازیگر سریال «در جستجوی آرامش» که ۲ روز پیش به دلیل سکته قلبی در بیمارستان بستری شد از وضعیت خود به خوبی یاد کرد و گفت خطر رفع شده است.
وضعیت بازیگر «شهرزاد» پس از سکته در لوکیشن فیلمپرویز فلاحی پور با اشاره به وضعیت جسمانی اش بعد از مشکل قلبی که برایش پیش آمد، گفت: من چند روز پیش برای چکاپ نزد پزشک رفتم اما آزمایش ها مشکلی را نشان نداد و ۲ روز پیش یعنی ۲۶ تیرماه که برای ایفای نقش در سریال «در جستجوی آرامش» به لوکیشن رفتم با مشکل مواجه شدم.

به گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، وی بیان کرد: به دلیل اینکه یکی از رگ های اصلی قلبم گرفته بود خیلی ناگهانی سکته کردم و به قول دکترها سکته مثل زلزله است یک باره پیش می آید. با این حال خدا را شکر که لوکیشن ما بیمارستان نفت بود و زمانیکه برای بازی در سریال به لوکیشن آمدم این اتفاق رخ داد. پزشکان هم از این اتفاق ناگهانی که البته در لوکیشن رخ داد تعجب کرده بودند و خدا را شکر به خیر گذشت.

این بازیگر سینما و تلویزیون اظهار کرد: من بعد از آن آنژیوگرافی کردم و بستری شدم و هنوز هم در بخش مراقبت های ویژه هستم چون باید چند روز بگذرد و بعد مرخص شوم اما احتمال دارد امروز به بخش عمومی منتقل شوم.

وی در پایان وضعیت جسمانی فعلی خود را خوب ارزیابی کرد و گفت که لطف خدا بود که من در بیمارستان حضور داشتم و سریعا توانستم بستری شوم.

فلاحی پور هم اکنون در سریال «در جستجوی آرامش» و «شهرزاد» به ایفای نقش می پردازد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: