کد خبر: ۷۲۹۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
تعداد بازدید: ۱۹۰
ورزشگاه سردار جنگل رشت آماده نشد تا سپیدرودی‌ها مسابقات خود را در ورزشگاه عضدی برگزار کنند.
سردار جنگل آماده نشد/ سپیدرود در عضدی میزبانی می‌کندبه گزارش خبرداغ به نقل از میزان، در نهایت تلاش‌ها و اصرار‌های مدیران و مربیان تیم فوتبال سپیدرود نتیجه داد و آنها مسابقات خود را در ورزشگاه عضدی رشت برگزار خواهند کرد.

البته این به معنی حذف ورزشگاه سردار جنگل نیست،  بلکه همانطور که هفته قبل در میزان خواندید ورزشگاه عضدی ابتدا به عنوان میزبان مسابقات سپیدرود انتخاب می‌شود و با شروع فصل سرما و تاریکی هوا، بازی‌ها به سردار جنگل منتقل می‌شود تا نور کافی برای بازی در شب وجود داشته باشد.

گویا مراحل بازسازی و تعمیر ورزشگاه سردار جنگل به پایان نرسیده و فاز تعویض چمن هنوز استارت نخورده است. از این رو این استادیوم برای شروع مسابقات هفته اول آماده نخواهد بود.

به این ترتیب سپیدرودی‌ها که به بازی در عضدی اصرار داشتند، مسابقات را در همین ورزشگاه آغاز خواهند کرد. سپیدرودی‌ها مدعی هستند ورزشگاه عضدی برای آنها خوش یمن است و بیش از یک سال و نیم است که در این استادیوم نباخته‌اند.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: