کد خبر: ۷۲۹۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
تعداد بازدید: ۱۹۲
نوبخت در نشست خبری:
سخنگوی دولت تاکید کرد: امیدواریم قضات ما بر پایه عدالت رفتار کنند و وقتی برادر ریی‌ جمهور را مورد بازحویی و تخقیق قرار می‌دهند موجب قوت ماست که اگر برادر روسای قوه قضاییه و مقننه باشند هم این گونه رفتار می‌کنند، چون قوه قضائیه ما مستقل است.
مطمئنیم اگر فریدون، برادر روسای قوای مقننه و قضاییه هم بود همین‌گونه رفتار می‌شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمدباقر نوبخت در نشست خبری خود در پاسخ به سوالی درباره احضار برادر رییس جمهور گفت: از سال‌های قبل مطالبی را پیرامون آقای فریدون مطرح می‌کردند، چون رییس جمهور به تمکین قانون معتقد هستند ایشان(حسین فریدون) هم برای پاسخ گویی به مراجع می‌کردند، در آخرین مرحله قراری را صادر کردند که رقم بالایی بود و در آن وقت شب امکان محیا کردن نبود که با کمک دوستان ایشان خانه‌های این افراد وثیقه قرار گرفت و مبلغ وثیقه تامین شد.

او خاطر نشان کرد: امیدواریم قضات ما بر پایه عدالت رفتار کنند و وقتی برادر ریی‌ جمهور را  مورد بازحویی و تخقیق قرار می‌دهند موجب قوت ماست که اگر برادر روسای قوه قضاییه و مقننه باشند هم این گونه رفتار می‌کنند، چون قوه قضائیه ما مستقل است.

سخنگو دولت ادامه داد: ممکن است سوال شود این چه عددی برای وثیقه است از من سوال نکنید از کسی که قرار صادر کرده است بپرسید.

او خاطر نشان کرد: دولت به قوه قضاییه احترام می‌گذارد. اینکه فرد سالمی هنگام بازجویی این گونه می‌شود باید از مسئولان سوال شود. ما اعتماد و اطمینان به قوه قضاییه داریم و امیدوارم با نگرش سیاسی به مساله ورود نکنند.

نوبخت افزود: باید مراحل پیگیری مشخص شود تا افراد بدانند که چه باید انجام دهند تا این گونه  سلامتی خود را از دست ندهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جاوید
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
0
0
آقای نوبخت ،حسابرسی خداوند بالاخره اتفاق خواهد افتاد چه امروز چه چند دهه بعد .بد شدن حال برخی ها هم بخاطر شروع عذابهای الهی هست !ما هم امیدواریم هر کس فساد میکنه قوه قضائیه رسیدگی کنه حتی اگه به قول شما برادر رئیس قوای مقننه و قضائیه باشه .
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: