کد خبر: ۷۲۸۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
تعداد بازدید: ۱۸۲
در دیدار با سفیر ایران؛
رئیس‌جمهور اتیوپی در دیدار سفیر کشورمان با وی، ضمن تمجید از روابط خوب دو کشور، بر توسعه همکاری‌های بین ایران و اتیوپی در حوزه‌های مختلف تاکید کرد.
رییس‌جمهور اتیوپی برای سفر به تهران ابراز امیدواری کردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، بهزاد خاکپور در این دیدار با اشاره به اقدامات و تلاش‌های سفارت جمهوری اسلامی ایران برای بسط هرچه بیشتر روابط دو کشور به خصوص در حوزه اقتصادی و ظرفیت بالای دو طرف در این زمینه، لزوم اتخاذ تمهیدات مقتضی از سوی طرف اتیوپیایی برای تسهیل روابط تجاری و اقتصادی فیمابین را مورد تاکید قرار داد. 

در این دیدار، ملاتو تشومه، رئیس‌جمهور اتیوپی نیز ضمن اشاره به روابط تاریخی و ریشه‌دار ایران و اتیوپی گفت: دو کشور همواره در طول تاریخ علیرغم تغییرات و تحولات در صحنه روابط بین الملل از مناسبات خوبی برخودار بوده‌اند و امیدواریم با تلاش دو طرف شاهد تعمیق و تحکیم هرچه بیشتر این روابط باشیم. 

او همچنین ضمن تبریک برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران، ابراز امیدواری کرد تا در فرصتی مناسب بتواند برای دیدار با مقامات کشورمان و همچنین آشنایی بیشتر با توانمندی‌های ایران در حوزه‌های مختلف به کشورمان سفر کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: