کد خبر: ۷۲۸۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۵
تعداد بازدید: ۱۹۹
در پیامی؛
رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس در پیامی به نایب رییس مجلس نمایندگان جمهوری عراق آزادسازی موصل را تبریک گفت و تاکید کرد دولت و ملت ایران همچون گذشته در کنار ملت و دولت دوست و برادر عراق خواهد ایستاد.
بروجردی آزادسازی موصل را به نایب رییس مجلس نمایندگان عراق تبریک گفتبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پیامی به نایب رئیس مجلس نمایندگان جمهوری عراق، آزادسازی موصل را تبریک گفت.

 متن پیام به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر حمام الحمودی

نایب رئیس محترم مجلس نمایندگان جمهوری عراق

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته؛

صمیمانه‌ترین تبریکات و تهنیت‌های اینجانب را به مناسبت پیروزی بزرگ و راهبردی آزادسازی موصل، از اشغال تروریست‌های تکفیری پذیرا باشید.

مجاهدت‌های جوانان غیور، همدلی و انسجام گروه‌ها و احزاب سیاسی و فتوای تاریخی مرجعیت عظیم الشان این پیروزی افتخار آفرین را برای دولت و ملت عراق به ارمغان آورد.

بی‌تردید در آینده نیز همین عوامل بستر موفقیت‌های بزرگ‌تر را برای کشورتان فراهم خواهد کرد.

مایلم تاکید نمایم دولت و ملت ایران همچون گذشته در کنار ملت و دولت دوست و برادر عراق خواهد ایستاد. سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران تحکیم و تقویت آرامش پایدار در منطقه و عراق می‌باشد و در این مسیر از هیچ حمایت و پشتیبانی دریغ نخواهد کرد.

فرصت را مغتنم شمرده، سلامت و توفیق روزافزون جنابعالی، سعادت و پیشرفت دولت و ملت جمهوری عراق را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

علاء الدین بروجردی

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی

مجلس شورای اسلامی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: