کد خبر: ۷۲۸۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۱۹۲
تیم پرسپولیس سومین دیدار تدارکاتی خود را مقابل استال برگزار می کند.
سومین حریف تدارکاتی پرسپولیس در اوکراین مشخص شدبه گزارش خبرداغ ، تیم فوتبال پرسپولیس امروز در سومین دیدار دوستانه خود پس از کولوس و آرسنال، به مصاف تیم استال اوکراین می رود. تیمی که در لیگ برتر و یا همان پرمیر لیگ اوکراین حضور دارد و به نوعی سخت ترین چالش سرخپوشان را پیش از پایان اردوی اوکراین رقم خواهد زد.

 

تیم فوتبال استال جزو قدیمی ترین تیمهای فوتبال اوکراین به حساب می آید. تاریخ تاسیس این تیم به سال 1926 برمی گردد. جایی که آنها ابتدا با اسم متالیست و سپس ژرژینکا شهره شد و در رقابت ها شرکت کرد.

 

آنها در طول جنگ جهانی دوم در رقابت های لیگ و جام شوروی حضور پیدا کردند اما اتفاق خاصی برایشان رخ داد.

 

سال 1998 بود که استال به نام کنونی خود تغییر پیدا کرد. آنا چند سال در دسته های پایین حضور داشتند تا سرانجام پس از شش سال، در سال 2014 به سطح اول فوتبال اوکراین صعود کردند.

 

لباس این تیم نقره ای، آبی و سفید است. آنها در فصل 2014-2015 به مقام نایب قهرمنانی لیگ اوکراین رسیدند و بهترین نمایش خود را داشتند.

 

یگیشا ملیکیان ارمنستانی فعلا هدایت این تیم اوکراینی را بر عهده دارد.  او فصل پیش هدایت تیم زیر 21 سال استال را بر عهده داشت. بازی با پرسپولیس آخرین دیدار استال پیش از آغاز رقابت های فصل جدید فوتبال اوکراین است. آنها از 16 جولای رقابت خود را آغاز خواهند کرد.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: