کد خبر: ۷۲۸۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
تعداد بازدید: ۲۶۲
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام:
آیت‌الله محمدنقی لطفی نماینده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام در ديدار با مرتضي اکبري مديرعامل بانک‌ قرض الحسنه مهر ايران ضمن تاکيد بر لزوم پرداخت تسهيلات قرض الحسنه به مردم بيان داشت: در سالي که از سوي مقام معظم رهبري به نام « اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال » مزين شده، بانك هاي كشور مي توانند با ارائه خدمات مطلوبتر در قالب عقد قرض الحسنه به رونق اقتصادي و بهبود وضعيت معيشتي مردم نقش بسزايي را ايفا نمايد.
بانک قرض الحسنه مهر ایران بانکی بی حاشیه و خدمتگزار مردم استبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، امام جمعه ایلام اضافه کرد: بانک‌ها با در نظر گرفتن شرایط اقتصادي استان ايلام و وضعيت معيشت مردم براي افزايش وام‌هاي قرض‌الحسنه برنامه‌ريزي و اهتمام جدي داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام از زحمات و تلاش‌هاي شبانه‌روزي مديران و کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ايران در راستاي ارائه خدمات قرض الحسنه به نيازمندان جامعه و کمك به توانمندسازي و بهبود وضعيت معيشتي مردم تقدير كرد و گفت: اين بانك هميشه در تحقق مسئوليت هاي اجتماعي و در عرصه هاي اقتصادي و فرهنگي خصوصا در استقبال از زائران حسيني (ع) در ايام اربعين، هميشه پيشگام و فعال بوده است.
مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران نيز در ادامه اين ديدار ضمن معرفي سبد محصولات بانک اظهارداشت: تمامي خدمات و طرح هاي تسهيلاتي اين بانک در راستاي اشاعه و ترويج فرهنگ قرض الحسنه و توسعه بانكداري اسلامي در جامعه مي باشد.
وی افزود: تا کنون بالغ بر ۲ میلیون ۷۰۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه در زمينه هاي اشتغالزايي و کارآفريني، سلامت و درمان، معيشت و رفاه و همچنين ازدواج جوانان پرداخت شده است که ۵۱۰ هزار فقره آن مربوط به سال ۹۵ مي باشد.
اکبری تصریح کرد: برای سال ۹۶ نیز در سياست هاي اعتباري بانک قرض الحسنه مهر ايران توجه به محورهاي اشتغالزايي در کسب و كارهاي خرد خصوصا در مناطق محروم و بخش هاي روستايي كشور لحاظ شده و در اين راستا تفاهمنامه هايي با وزارت كار، تعاون و رفاه اجتماعي، بنياد مسكن انقلاب، سازمان بسيج سازندگي كشور و غيره منعقد شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: