کد خبر: ۷۲۸۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹
تعداد بازدید: ۱۷۱
پلیس رژیم صهیونیستی دستیار نخست وزیر رژیم صهیونیستی را برای بازجویی در موضوع فساد مالی قرارداد نظامی بازداشت کرد.
بازجویی از دستیار نتانیاهو به اتهام فسادبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، پلیس رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) اعلام کرد ۶ نفر را از جمله دستیار «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر بخاطر شریک بودن در یک پرونده فساد اقتصادی بازداشت کرد.

یکی از این مظنونین – که همگی در قرارداد خرید چندین زیردریایی هسته‌ای از آلمان دست داشتند – از مقامات سابق وزارت جنگ اسرائیل است.

به نوشته وبگاه روزنامه «هاآرتص» این ۶ نفر بعنوان مظنونین به جرم‌های دریافت رشوه، کلاهبرداری، فرار مالیاتی و پولشویی در جریان قرارداد زیردریایی‌های مذکور، مورد بازجویی قرار گرفتند.

پلیس رژیم صهیونیستی مدتی است مشغول بررسی احتمال پنهان‌کاری و لابی‌گری «دیوید شیمرون» مشاور، دستیار و وکیل شخصی نتانیاهو برای سود بردن از قرارداد چندین میلیون دلاری خرید زیردریایی و کشتی‌های جنگی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: