کد خبر: ۷۲۷۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴
تعداد بازدید: ۳۴۱
عبدالصمد ابراهیمی وکیل مهدی طارمی در خصوص آخرین وضعیت این بازیکن توضیحاتی را ارائه کرد.
آخرین وضعیت مهدی طارمی از زبان وکیل ویبه گزارش خبرداغ ، بالاخره پس از کش و قوس های فراوان مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در این تیم ماندنی شد.

 

عبدالصمد ابراهیمی وکیل مهدی طارمی در خصوص وضعیت این بازیکن گفت:

 

"سلام مجدد به همه عزیزان
ماجرای ماندن مهدی طارمی تقریباً همان شبی که بچه‌های تیم پست مشترک گذاشتند استارت خورده بود. اقدام بازیکنان به مهدی تلنگری اساسی زد و می‌شد این را در حرف‌ها و رفتارهایش حس کرد.

طاهری گفت: می‌خواهم خودش به این نتیجه برسد که اینجا ماندن به نفع اوست و با طیب خاطر بماند. در این دو سه روز هم تماس‌هایی داشتیم و روز گذشته هم صحبت‌های ن‌هایی انجام شد.

امروز به باشگاه رفتم و اعضای هیات مدیره هم حضور داشتند. مهدی ویزای اوکراین و آلمان را دارد و فقط باشگاه پیگیر بلیط است تا در اولین فرصت به تیم ملحق شود. خدا را شکر الان طارمی انگیزه بالایی دارد و قطعا فصل خوبی را در پیش خواهد داشت. "

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: