کد خبر: ۷۲۷۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
تعداد بازدید: ۲۲۷
معاون توسعه منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: هر فدراسیونی که بتواند در حوزه فعالیت خود عملکرد و کارنامه درخشان تری داشته باشد حتما از اعتبارات بیشتری برخوردار خواهد بود.
هزینه‌های فدراسیون وزنه‌برداری کمتر از برخی فدراسیون‌های دیگر است/ ظرفیت‌های خوبی در این رشته داریمبه گزارش خبرداغ به نقل از میزان، وزنه‌برداری یکی از رشته‌های پرمدال است که در عرصه‌های جهانی و المپیک آبروی ورزش ایران را حفظ کرده است. کمبود حمایت مالی یکی از دغدغه‌های اصلی این ورزش است به طوری که مسئولان و ملی پوشان وزنه‌برداری بارها اعلام کرده‌اند که نیاز به حمایت بیشتری دارند.
 
بحث بودجه اختصاص یافته به فدراسیون‌های ورزشی هم مسئله‌ای است که  علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری چندین مرتبه در مورد آن صحبت کرده و گفته که علی رغم مدال آوری، این رشته در ردیف هفتم بودجه وزارت ورزش قرار دارد و از مسئولان می‌خواهیم توجه بیشتری به وزنه‌برداری داشته باشند.

سید علی آقازاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص بودجه فدراسیون وزنه‌برداری گفت: ما بر اساس حضور فدراسیون‌ها و جایگاه‌شان در آسیا و دنیا تصمیم می‌گیریم. برخی از ورزش‌ها مانند وزنه‌برداری می‌تواند حامی مالی خوبی داشته ‌باشد، بر همین اساس است که این اعتبارات به فدراسیون وزنه‌برداری داده می‌شود.  
 
وی افزود: وزنه‌برداری افتخارات بزرگی برای کشور کسب کرده اما چون هزینه‌های این رشته کمتر از برخی رشته‌های دیگر است بنابراین باید اعتباری مناسب هزینه‌هایش داشته باشد. البته ما ظرفیت‌های خیلی خوبی در وزنه‌برداری داریم به طوری که بارها قهرمان جهان و آسیا شده‌ایم و قوی ترین مردان جهان را در طول 10 سال گذشته داشته‌ایم.

معاون مالی وزارت ورزش در پایان در پاسخ به این سوال که  آیا وزارت ورزش با توجه به پرمدال بودن وزنه‌برداری حمایت بیشتری از این رشته خواهد کرد گفت : قطعا این امکان وجود دارد، هرچه به جلوتر حرکت می‌کنیم اعتبارات ما هم بهتر می‌شود بنابراین هر فدراسیونی که بتواند در حوزه فعالیت خود عملکرد و کارنامه درخشان تری داشته باشد حتما از اعتبارات بیشتری برخوردار خواهد بود.
 
انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: