کد خبر: ۷۲۷۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
تعداد بازدید: ۲۵۶
مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی‌جم از آماده شدن ورزشگاه تختی جم خبر داد.
ورزشگاه تختی جم آماده بهره‌برداری و میزبانی از مسابقات لیگ برتر استبه گزارش خبرداغ به نقل از  میزان، تیم فوتبال پارس جنوبی جم توانست به لیگ برتر صعود کند و حالا مسئولان این باشگاه در حال آماده‌سازی ورزشگاه جم هستند تا بتوانند میزبان مسابقاتی که در شهر جم برگزار می‌شود، باشند.

بهرام رضاییان، مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی‌جم در گفت‌وگو با میزان، در خصوص وضعیت ورزشگاه تختی جم اظهار داشت: چمن ورزشگاه و رختکن‌ها آماده شده‌اند. در حال نصب چند پروژکتور برای نور اضافی در ورزشگاه هستیم. جایگاه خبرنگاران و سالن کنفرانس هم آماده بهره‌برداری است.

وی گفت: پیست دور زمین چمن مهیا شده و قسمت‌هایی هم نیاز به چمن مصنوعی دارند که در دستور کار قرار داده‌ایم. مشکلی نداریم و ورزشگاه تختی جم تا آغاز لیگ برتر آماده می‌شود و میزبان مسابقات خواهد بود.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: