کد خبر: ۷۲۷۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
تعداد بازدید: ۳۴۷
مدیرعامل باشگاه سپیدرود گفت: بودجه‌ای ۱۰ میلیاردی برای تیم پیش‌بینی شده و با اعتباری که داریم این بودجه را تامین خواهیم کرد.
هنوز نمی‌دانیم در کدام ورزشگاه باید بازی کنیم/ از اعتبارم برای تامین هزینه‌های سپیدرود خرج می‌کنمبه گزارش خبرداغ به نقل از  میزان، شهاب مومنی که در فصل قبل تنها مدیرعامل باشگاه سپیدرود بود، حالا به عنوان مالک این باشگاه قبول مسئولیت کرده است. چند روز پیش از سوی مسعود رهنما مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان، مالکیت موقت تیم سپیدرود از هیئت فوتبال گیلان گرفته شد و این باشگاه به میرشهاب مومنی واگذار شد.

این موضوع بهانه‌ای شد برای گفت‌وگو با مومنی، تا از برنامه‌های او برای تامین هزینه‌های سنگین این تیم لیگ برتری مطلع شویم.

مدیرعامل تیم سپیدرود در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، اظهارات تازه‌ای را مطرح کرد که می‌خوانید:

*بالاخره سپیدرود را مال خود کردید؟

این تیم را به من دادند تا مسائل مربوط به آن را انجام دهم. من مالک قطعی نیستم و اگر خریدار خوبی پیدا شود حتما تیم را واگذار خواهم کرد.

*هزینه‌ای هم برای مالکیت این تیم پرداخت کردید؟

هزینه‌ای پرداخت نکردم بلکه بنا به شرایطی که سازمان لیگ ایجاد کرده بود تیم باید مالک پیدا می‌کرد از این رو بنده انتخاب شدم. به هر حال من فصل قبل هم مسئولیت تیم را برعهده داشتم و از پس هزینه‌ها بر آمدم. تا کنون ۷۰ درصد مطالبات بازیکنان را پرداخت کردم و از این پس هم همه تلاشم را خواهم کرد.

*هزینه‌های فصل قبل با فصل جدید که لیگ برتری شدید قابل مقایسه نیست؟

فصل قبل حدود ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه مربیان و بازیکنان شد و یک میلیارد هم صرف تدارکات کردیم. روی هم هزینه‌ای چهارمیلیاردو نیمی برای ما داشت. در فصل جدید هم با برآورد قیمتی که انجام دادیم برای بازیکنان و کادر فنی مبلغی معادل ۸ میلیارد برای بازیکنان و کادر فنی در نظر گرفتیم و ۲ میلیارد هم برای تدارکات در نظر داریم. فکر میکنم در کل با ۱۰ یا ۱۱ میلیارد کار را به اتمام برسانیم.

*خب این هزینه‌ها قرار است چطور تامین شود؟

یکسری هزینه‌ها که تا امروز انجام شده است. من اعتباری دارم که آن را خرج تیم کرده و می‌کنم. دوستانی با نفوذ که برخی هزینه‌ها را تقبل می‌کنند.

*مدیرانی بودن در فوتبال که با اعتبارشان پول آوردند و وقتی رفتند و دیگر اعتبارشان نبود باشگاه ماند و بدهی‌های سنگین؟

این شرایط در مورد من صدق نمی‌کند. من تا کنون بدهی از خود به جا نگذاشتم. از فصول قبل ۳ میلیارد بدهی روی دستمان مانده که قرار است با تلاش خودم پرداخت شود. ما کار شبانه روزی انجام میدهیم و دو تیم کاری دارم که در رسیدگی به امور باشگاه به من کمک می‌کنند.

*بالاخره ورزشگاه محل میزبانی شما کجا خواهد بود؟

با مساعدت آقای نجفی، استاندارگیلان، سردار جنگل در حال آماده سازی است. اداره کل ورزش و جوانان هم تغییراتی را در عضدی انجام داده است. امیدوارم تا شروع مسابقات هر کدام از دو ورزشگاه آماده شوند در آن بازی خواهیم کرد.

*گویا گروهی مشاور مهندس در امور مقاوم سازی بناهای قدیمی، عضدی را ارزیابی کردند. نتیجه چه شد؟

این گروه همچنان در حال بازبینی هستند و هنوز به نتیجه نرسیدند. به هر حال با توجه به این که این سکوی فرسوده ورودی متفاوتی دارد در زمان شروع مسابقات هم می‌تواند نسبت به ترمیم آن اقدام کرد.

*با توجه به اتفاقات فصل قبل در ورزشگاه غدیر اهواز، برگزاری بازی در استادیومی که در آن مصالح ساختمانی وجود داشته باشد کار درستی نیست؟

هنوز که هیچ نتیجه‌ای به ما اعلام نکردند، ولی اگر کار به بازی در ورزشگاه تحت بازسازی کشید، شرایط ایمن را بوجود می‌آوریم. بدون شک آن اتفاقات در ورزشگاه‌های ما رخ نمی‌دهد و همه جوانب را در نظر می‌گیریم. با این همه هنوز خودمان هم نمی‌دانیم در کدام ورزشگاه باید بازی کنیم و هیچ چیز معلوم نیست.
 
انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: