کد خبر: ۷۲۷۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
تعداد بازدید: ۲۹۰
تیم تهران در مسابقه پایانی ششمین دوره مسابقات والیبال بسیج پست بانک ایران "جام ولایت" با غلبه بر تیم خراسان رضوی عنوان قهرمانی این مسابقات را برای سومین بار کسب کرد.
تهران قهرمان ششمین دوره مسابقات والیبال به گزارش  خبرداغ به نقل از  روابط عمومی پست بانک ایران: بعد از تهران، تیم های خراسان رضوی، منطقه مرکزی و منتخب استان های گلستان، هرمزگان، البرز و کهگیلویه و بویراحمد توانستند عناوین دوم تا چهارم را از آن خود کنند و تیم گلسنان نیز عنوان تیم اخلاق را بدست آورد.
بنابراین گزارش: هشت تیم تهران، خراسان رضوی، منطقه مرکزی(منتخب استان های مرکزی، لرستان و اصفهان) منتحب استان های گلستان، البرز، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد و همچنین استان های فارس، قزوین، مازندران و خراسان شمالی طی روزهای دوازدهم لغایت پانزدهم تیرماه سال جاری در شهر گرگان و به میزبانی مدیریت شعب استان گلستان با هم به رقابت پرداختند.
همچنین پیش از این تیم های تهران در دوره های اول و چهارم و تیم های اصفهان، منطقه مرکزی و گیلان نیز به ترتیب در دوره های دوم، سوم و پنچم مقام اول را به خود اختصاص داده بودند.
گفتنی است: در مراسم افتتاحیه و اختتامیه این مسابقات، محسن ذورقی قاری خردسال و فرزند شهید مدافع حرم با قرائت آیاتی چند از قرآن کریم، فضای معنوی و ارزشی جهت تقویت روحیه والیبالیست ها ایجاد نمود و ورزشکاران را تحت تاثیر احساسات پاک خود قرار داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: