کد خبر: ۷۲۷۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵
تعداد بازدید: ۲۸۸
منچستر یونایتد در کمال تعجب ضمن توافق با روملو لوکاکو به علاقه‌اش به موراتا پایان بخشید.
توافق منچستر یونایتد با اورتون/ ستاره مدنظر آبی ها سرخ پوش شدبه گزارش خبرداغ ، پس از آنکه هفته ها از مذاکرات منچستریونایتد و رئال مادرید بر سر موراتا گذشت، بدون آنکه دو طرف بر سر مبلغ انتقال به توافق برسند، حالا منابع متعدد انگلیسی از توافق منچستریونایتد و اورتون بر سر انتقال ۷۵ میلیون پوندی این بازیکن به اولدترافورد خبر داده‌اند. بازیکنی که حالا مشخص شده است طی این مدت همواره هدف اصلی مورینیو بوده و موراتا صرفاً گزینه دوم بوده است.

 

این درحالی است که چلسی نیز به طور جدی به دنبال لوکاکو بوده و حتی کونته تاکید کرده بود که مدیران چلسی به هر قیمتی شده است این بازیکن را جذب کنند و حالا شیاطین سرخ در راه این انتقال، آبی های لندن را ناکام گذاشته اند.  گفتنی است وین رونی نیز احتمالا راهی مرسی ساید خواهد شد اما منابع انگلیسی تاکید دارند که وی بخشی از توافق دو باشگاه بر سر لوکاکو نخواهد بود و این انتقال کاملا مستقل انجام خواهد شد.

 

حالا ژوزه مورینیو، سرمربی شیاطین سرخ امیدوار است که پروسه انتقال لوکاکو به منچستریونایتد به زودی کامل شود تا بتواند او را همراه با دیگر بازیکنانش برای اردوی پیش فصل به آمریکا ببرد.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: