کد خبر: ۷۲۶۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
تعداد بازدید: ۲۰۷
عباسعلی پوربافرانی نماینده مردم نائین و خور و بيابانک در خانه ملت در اقامه نماز پرشور عيد سعيد فطر شهرستان نائين، از خدمات بانک قرض الحسنه مهر ايران و تداوم فعاليت هاي گستر آن براي تحقق بانکداري اسلامي در کشور تقدير كرد.
نماینده مردم نائین در مجلس شورای اسلامی: اجراي بانکداري اسلامي لازمه تحقق اقتصاد مقاومتي استبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، نماز عید سعید فطر شهرستان نائين به امامت آيت اله سجادي و با حضور جمع کثيري از نمازگزاران در محل مسجد جامع آن شهر برگزار شد.
در سخنرانی قبل از نماز عید فطر، عباسعلی پوربافرانی نماينده مردم نائين و خور و بيابانک در مجلس شوراي اسلامي بيان داشت: اقتصاد مقاومتي درست مصرف کردن از منابع مي باشد و زير ساخت هاي موثر در اجرائي شدن اقتصاد مقاومتي ساختار بهينه بانکداري اسلامي و قرض الحسنه است.
وی با اشاره به فعالیت مطلوب بانک قرض الحسنه مهر ایران در نائین و استناد به آيه قرآن در خصوص اين سنت پسنديده به مردم گفت: بانک هائي که در مسير سنت قرض الحسنه گام برمي دارند و کساني كه جهت تحقق اين امر تلاش مي كنند مورد عنايت الهي هستند.
پوربافرانی ضمن تاکید بر سخنان امام جمعه نائین در حوزه اشتغال و منابع قرض الحسنه شهرستان نائین و با استناد به آيه قرآن کريم در خصوص اين سنت نيکو و پسنديده، بستر را براي سرمايه گذاران مهيا دانست و بر خلاف انتظارات مردم که حتما بايد كلنگي زده شود تا اشتغال ايجاد شود مردم را به سرمايه گذاري و افتتاح حساب در بانك قرض الحسنه مهر ايران دعوت كرد.
وی با اشاره به نگرانی حضرت آیت اله جوادی عاملي در خصوص بعضي از عمليات بانک ها وجود بانک قرض الحسنه مهر ايران را بستر مناسبي براي سرمايه گذاري جهت اشتغال معرفي کرد و افزايش شعب اين بانک را از رئيس كل بانك مركزي خواستار شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: