کد خبر: ۷۲۶۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
تعداد بازدید: ۳۲۷
سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: با حضور پژمان منتظری و مجتبی جباری استقلال منسجم تر شده است.
با حضور جباری و منتظری استقلال منسجم‌تر شده است/ از بازی دیروز به آنچه می‌خواستم، رسیدمبه گزارش خبرداغ،مهدی پاشازاده در مورد شکست یک بر صفر مقابل استقلال در دیداری دوستانه گفت: بازی خوبی بود.هر دو تیم کارهای تاکتیکی انجام دادند و هم استقلال و هم نساجی خیلی خوب بازی کردند. من به چیزی که در این بازی می خواستم رسیدم.

 

وی در مورد برگزاری اردو در اردبیل گفت: نساجی تا روز 23 تیرماه در اردبیل اردو می زند و در این مدت حداقل دو بازی دوستانه انجام خواهیم داد. با شهرداری تبریز و شهرداری اردبیل بازی می کنیم.

 

کاپیتان اسبق استقلال در مورد شرایط این تیم گفت: استقلال تیم خوبی است و روز گذشته من به عنوان یک کارشناس یا هوادار بازی استقلال را ندیدم بلکه به عنوان مربی نساجی بیشتر حواسم به تیم خودم بود. استقلال البته با حضور پژمان منتظری و مجتبی جباری در فصل آینده منسجم تر خواهد شد و درهایی که در ترکیب این تیم وجود داشت با حضور منتظری و جباری بسته شده است.

 

پاشازاده در مورد انتقادهایی که از خرید جباری و منتظری به دلیل سن و سال بالایشان انجام می دهند گفت: این انتقادها اصلا درست نیست. منتظری اکنون بازیکن تیم ملی است و جباری هم بازیکن خوبی است.

 

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: