کد خبر: ۷۲۶۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰
تعداد بازدید: ۲۴۱
در صورت انتخاب علی کریمی به عنوان سرمربی تیم فوتبال نفت تهران به احتمال زیاد چند بازیکن مازاد پرسپولیس راهی این تیم خواهند شد.
خروجی‌های پرسپولیس در لیست خرید علی کریمیبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،مسئولان باشگاه نفت تهران در صدد هستند تا علی کریمی را به عنوان سرمربی فصل آینده روی نیمکت تیم خود بنشانند. گفته می شود گزینه سرمربیگری نفتی ها، توافق با بازیکنان مد نظر فعلی نفت تهران و همچنین جذب مهره های ارزشمند را از شروط خود برای پذیرفتن سکان هدایت این تیم اعلام کرده است.

 

از قرار معلوم بازیکنانی نظیر رضا نورمحمدی، شهاب کرمی و محسن بنگر در لیست جذب کریمی قرار دارند؛ بازیکنانی که سابقه بازی در پرسپولیس را دارند اما برانکو آنها را طی دو سال اخیر در لیست مازاد خود قرار داده بود.

 

کریمی که خودش هم سابقه بازی با پیراهن پرسپولیس را در کارنامه دارد می خواهد با جذب چند بازیکن با تجربه این تیم، شرایط را برای کسب نتیجه با نفت تهران در فصل آینده رقابت های لیگ برتر فراهم کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: