کد خبر: ۷۲۶۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
تعداد بازدید: ۲۳۱
علی کاظمی نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح باجه خدمات‌بانکی کران شهرستان فارسان اظهارداشت: حضور پست‌بانک‌ایران در روستاها منشاء توسعه و پیشرفت اقتصادی روستاها و مناطق کم‌برخوردار است.
نماینده اردل و فارسان: حضور پست‌بانک‌ایران در روستاها، منشاء توسعه و پیشرفت استبه گزارش  خبرداغ به نقل از  روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: وی در این مراسم افزود: نیروهای توانمندی در عرصه بانکداری کشور درحال خدمات‌رسانی به هموطنان هستند که شاهد این مهم ابراز رضایتمندی هموطنان بویژه روستائیان از حضور پست‌بانک‌ایران در این مناطق است.
کاظمی اظهارداشت: رسالت شایسته پست‌بانک‌ایران در اثرگذاری اقتصادی در روستاها و مناطق کم‌برخوردار برکسی پوشیده نیست. از اینرو این بانک باید با ارائه خدمات مناسب موجب اشتغال، توسعه اقتصادی و سهولت معیشت روستائیان باشد.
خسرو فرحی مدیرعامل پست‌بانک‌ایران نیز در این مراسم اظهارداشت: ایجاد و راه‌اندازی باجه‌های خدمات‌بانکی در روستاها و مناطق کم‌برخوردار در راستای رعایت حقوق شهروندی و دسترسی آسان روستائیان به خدمات بانکی و خدمات بانکداری الکترونیکی در طول شبانه‌روز است.
وی با اشاره به فعالیت این بانک همگام با برنامه‌های توسعه‌ای دولت و در راستای مجوز‌های قانونی از سوی بانک‌ مرکزی خدمات خود را در روستاهای با جمعیت بالا توسعه داده که در راستای این مهم نصب و راه‌اندازی بیش از 1000دستگاه‌های خودپرداز (ATM) در سطح کشور می‌باشد.
گفتنی است:‌ در مراسم مذکور که با حضور نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی، فرماندار،‌ برخی از مدیران دستگاه‌های اجرائی استان و مسئولان پست‌بانک‌ایران و اهالی روستای کران برگزار شد از باجه خدمات‌بانکی این روستا بهره‌برداری شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: