کد خبر: ۷۲۶۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
تعداد بازدید: ۳۵۷
نعمت زاده گفت: در سال 92 بیش از 12 هزار واحد صنعتی با توقف کامل رو به رو شده بودند که بیشتر آنها مربوط به دولت نهم و دهم بود.
راه‌اندازی 20 هزار طرح صنعتی و 300 هزار شغل در دولت یازدهمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا صبح امروز در نشست خبری وزیر صنعت، معدن و تجارتٰ،  نعمت زاده با تشریح وضعیت زیرمجموعه‌های این وزارتخانه در ابتدای دولت یازدهم اظهار داشت: زمانی که ما مسئولیت را به عهده گرفتیم کشور در شرایط خاصی بود و رکود و تورم بالا سبب شده بود تا صنایع کشور زمین گیر شود.

وی ادامه داد: با وجود رشد منفی در سرمایه‌گذاری اما امروز می‌توانم بگویم که پس از چهار سال از آن شرایط رشد سرمایه‌گذاری ما به بیش از 8 درصد رسیده است و همچنین 20 هزار طرح صنعتی و معدنی با 300 هزار شغل راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: در سال 92 بیش از 12 هزار واحد صنعتی با توقف کامل رو به رو شده بودند که بیشتر آنها مربوط به دولت نهم و دهم بود.

نعمت‌زاده تصریح کرد: این واحدها به دلیل کهنگی تجهیزات و عدم به روز بودن نمی‌توانستند با سایر رقبا چه در داخل و چه در خارج از کشور رقابت کنند بر همین اساس ما اولویت خود را به تجهیز این واحدها اختصاص دادیم.

وی ادامه داد: در این چهار ساله بیش از 20 هزار طرح صنعتی و معدنی جدید ایجاد شد که 300 هزار شغل مستقیم و 70 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفته است. ضمن این که 25 هزار واحد صنعتی و کشاورزی نیز در این مدت از تسهیلات بانکی استفاده کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: