کد خبر: ۷۲۶۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹
تعداد بازدید: ۲۸۷
پیمان معادی از پایان کار فیلمبرداری پروژه سینمایی تازه‌اش به نام «بمب» خبر داد
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین،پیمان معادی در اینستاگرام نوشت: «فيلمبردارى بمب تموم شد. مراحل پس از توليد فيلم هم كه تقريبا بطور همزمان شروع شده بود رو به پايان هست و بزودى فيلم آماده خواهد شد.»

بازیگر «ابد و یک روز» در ادامه با کنایه از کسانی که در راه ساخت فیلم سنگ‌اندازی کردند، تشکر کرد: «اما، لازم دونستم همينجا به همه كسانى كه تمام تلاششون رو كردند تا اين فيلم ساخته نشه خسته نباشيد و خدا قوت بگم. مخصوصا به آن هايى كه به دلايل واضح و اهداف شفاف براى اينكه در اين ديگ چيزى برايشان نميجوشيد، سنگ اندازى و إيجاد مزاحمت هاى زيادى براى من و پروژه بمب كردند.»

 او در بخش دیگری از یادداشت کوتاهش نوشت: «و اما از طرفى ديگر، از همه دوستانى كه كمك كردند تا اين فيلم به مرحله توليد برسه صميمانه تشكر ميكنم. چه دوستان در وزارت ارشاد كه با پيگيرى و راهنمايى هاى درست كمك كردند تا اين فيلم عليرغم همه دست اندازها و مشكلات ساخته شه، و چه دوستان ديگرى كه همه اين ماههاى اخير پا به پاى من دويدند تا روياهايمان را واقعى كنيم. از همه تان ممنون هستم و برايتان از خداوند سلامتى و دل خوش آرزو ميكنم.»

پیمان معادی در اینستاگرام به چه کسانی کنایه زد؟+ عکس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: