کد خبر: ۷۲۶۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۸
تعداد بازدید: ۱۴۲۳۷
بانک قوامین در طرح بهاران خود سپرده سه ماهه ۲۲ درصد افتتاح می کند.
سپرده بهاران در بانک قوامین به نرخ ۲۲ درصد افتتاح می شودبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک قوامین ، در طی چند هفته گذشته بانک قوامین تبلیغات تلویزیونی و محیطی بسیاری را در خصوص طرحهای سپرده گذاری خود انجام می‌دهد.

در تبلیغات اعلام شده است که مشتریان می‌توانند در بانک قوامین افتتاح حساب کرده و از مزایا سود سپرده گذاری کوتاه مدت با قابلیت واریز و برداشت بهره‌مند شوند.

پیگیری خبرنگار ما از شعبات این بانک حکایت از این دارد که یکی از طرح های سپرده گذاری جذاب در این بانک بهاران است.

بر اساس اعلام یکی از کارکنان این بانک طرح بهاران به منظور استفاده مشتریان دارای مبالغ بالا طرح ریزی شده است. در این طرح مشتریانی که سپرده بالای یک میلیارد ریال داشته باشند می توانند حساب سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت سه ماهه افتتاح کنند.

نرخ سود سپرده گذاری در این طرح به میزان ۲۲ درصد است و پرداخت آن همه ماهه صورت می پذیرد. گنجاندن نرخ جذاب ۲۲ درصدی در سبد محصولات بانک قوامین باعث شده است که بسیاری از مشتریان برای افتتاح این نوع حساب ترغیب شود.

بر اساس آخرین بخشنامه بانک مرکزی حداکثر نرخ سود قابل پرداخت سپرده های سرمایه گذاری ۱۵ درصد می باشد اما بسیاری از بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری از نرخ های فوق تخطی کرده و این نرخ هارا رعایت نمی کنند.

بانک مرکزی نیز همواره در برابر این نرخ شکنی های پی در پی سکوت اختیار کرده است. یکی از دلایل افزایش روزافزون نرخ سودهای سپرده گذاری صندوق های سرمایه گذاری در بازار سرمایه می باشد که بانکها و موسسات اعتباری در قالب این طرح سود های بالایی را به مشتریان پرداخت می کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احمد
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
0
0
با سلام چرا این طرح رو برداشتید یک چیزی هم که بدرد مردم میخوره شما خراب میکنید
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: