کد خبر: ۷۲۶۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
تعداد بازدید: ۲۵۶
عضو هیات رییسه مجلس با اشاره به برگزاری جلسات علنی و کمیسیون‌های تخصصی مجلس در هفته آینده، از برگزاری نشست غیرعلنی روز یکشنبه به‌منظور ارائه گزارش رییس ستاد قاچاق کالا و ارز به نمایندگان خبر داد.
ارائه گزارش رییس ستاد قاچاق کالا و ارز در نشست غیرعلنی یکشنبه مجلس / سوال از وزرا در دستورکار جلسات علنی هفته آیندهبه گزارش خبرداغ،غلامرضا کاتب در گفت‌وگو با  ایلنا، با اشاره به ازسرگیری جلسات علنی و غیرعلنی مجلس شورای اسلامی از هفته آینده، گفت: مجلس شورای اسلامی به‌منظور بررسی وضعیت قاچاق کالا و ارز یکی از جلسات هفته آینده را به‌صورت غیرعلنی به ارائه گزارش رییس ستاد قاچاق کالا و ارز اختصاص داده است.

او گفت: در این راستا قرار است در ابتدای نشست روز یک‌شنبه به‌صورت غیرعلنی میزبان رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز باشیم تا در این رابطه به نمایندگان گزارش بدهند.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی همچنین از سوال از وزراء به‌عنوان دیگر دستورکارهای مجلس در هفته آینده خبر داد و گفت: این‌که کدامیک از سوال از وزرای کابینه در دستور کار صحن قرار می‌گیرند، در ادامه اعلام خواهد شد.

به گزارش ایلنا، بهروز نعمتی سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی پیش از این از برگزاری جلسه غیرعلنی مجلس به‌منظور ارائه گزارش رییس ستاد قاچاق کالا و ارز خبر داده و گفته بود که علاوه بر این مقام مسئول، معاون اقتصادی وزارت اطلاعات، مسئولان مرکز پژوهش‌های مجلس و نمایندگان کمیسیون‌های مرتبط نیز گزارش‌هایی درخصوص قاچاق کالا و ارز ارائه می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: