کد خبر: ۷۲۵۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹
تعداد بازدید: ۴۲۵
مالکان متمول سیتی در آستانه خرید تیم جدیدی قرار دارند.
گروه فوتبال سیتی در آستانه خرید باشگاه خیرونا قرار داردبه گزارش خبرداغ به نقل از  میزان، گروه فوتبال سیتی (گروه متمول مالک منچسترسیتی) آماده می‌شود تا باشگاه خیرونا را بخرد. در روزهای آینده باید آماده رسمی شدن این خرید باشیم.

سال‌ها است که تیم فوتبال منچسترسیتی و خیرونا، رابطه مناسبی با هم دارند و به عنوان تیم‌های خواهر شناخته می‌شوند. خیرونا که به تازگی راهی لالیگا شده است، می‌خواهد 7 بازیکن جوان سیتی را به طور قرضی به‌خدمت بگیرد. پس از خرید این باشگاه توسط گروه سیتی، رابطه باشگاه منچسترسیتی و خیرونا، بیشتر خواهد شد.

تابستان سال ۲۰۱۵، گروهی به رهبری «پر گواردیولا»، برادر سرمربی منچسترسیتی، ۸۰ درصد از سهم این باشگاه را خریدند و بدهی ۳ میلیون پوندی آن را تسویه کردند. گروه فوتبال سیتی به تازگی باشگاه اتلتیکو تورک در لیگ اروگوئه را خریداری کرده و شبکه تیم‌های این گروه، در حال بزرگ‌تر شدن است. آنها تیم منچسترسیتی، نیویورک سیتی، ملبورن سیتی، یوکوهاما و اتلتیکو تورک را در اختیار خود دارند.

بعد از فروش خیرونا به گروه سیتی، بودجه این باشگاه 5 برابر خواهد شد و خواهند توانست در تابستان جاری، ۵۰ میلیون یورو خرید کنند.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: