کد خبر: ۷۲۵۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
تعداد بازدید: ۲۲۵
دکتر فرحی مدیرعامل پست‌بانک‌ایران با قاسم سلیمانی استاندار چهارمحال و بختیاری دیدار کرد و گفت: رسالت و اهداف این بانک به‌عنوان نهاد مالی، توسعه فرهنگ بانکداری الکترونیک و ارتقاء سطح معیشت در روستاهای کشور است.
دیدار مدیرعامل پست‌بانک‌ایران با استاندار چهارمحال و بختیاریبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: وی در این دیدار اظهارداشت: حضور فراگیر این بانک در مناطق روستائی و کم‌برخوردار کشور با بهره‌مندی از خدمات و ابزارهای الکترونیکی پیشرفته موجب تسهیل در امور مالی و بانکی روستائیان شده و هزینه‌های ناشی از ترددهای غیرضرور آنان را کاهش داده است.
وی با اشاره به فعالیت لحظه‌ای 10هزار و 500 شعبه و باجه خدمات‌بانکی درسطح کشور گفت: درحال حاضر یکی از اولویت‌های اصلی بانک تجهیز و به‌روزرسانی خدمات و ابزارهای الکترونیکی ازجمله؛ Cashless، دستگاه‌های خودپرداز (ATM) و پایانه فروش(POS) درسطح شعب و باجه‌های خدمات بانکی بویژه مناطق روستائی و کم‌برخوردار است.
فرحی در ادامه با اشاره به تعامل سازنده و همکاری پست‌بانک‌ایران با صندوق توسعه ملی جهت حمایت از طرح‌های توسعه‌ای و اشتغال‌زا در تمامی زمینه‌های اقتصادی در حوزه ICT افزود: نقشه جامعی برای حضور پست‌بانک در روستاها و مناطق‌محروم تهیه و آماده اجرا شده که این مهم با حمایت دستگاه‌های اجرائی از جمله استانداری با سهولت بیشتری اجرا خواهد شد.
مدیرعامل درپایان با اشاره به تأمین سرمایه در گردش فعالان واحدهای تولیدی حوزه‌های ITو ICT عنوان کرد: تأمین مالی پروژ‌ه‌های کشاورزی، دامپروری، انرژی، فعالیت‌های دانش‌بنیان و حمایت از کسب و کارهای کوچک و ورود به حوزه‌های مذکور اقدامات مؤثری است که این بانک با تمام توان خود جهت تولید و اشتغال برداشته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: