کد خبر: ۷۲۵۲۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
تعداد بازدید: ۳۳۴
مهدی طارمی با علی اکبرطاهری مذاکره کرده که بتواند رضایتنامه اش را برای حضور در فوتبال اروپا بگیرد اما هنوز موفق به این کار نشده است.
الماس برانکو در راه بوندسلیگا/ ستاره بزرگ پرسپولیس در آستانه حضور در وردربرمنبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،مهدی طارمی یک مرتبه به صورت حضوری و بار دیگر تلفنی خواهان صدور رضایتنامه اش شده اما علی اکبرطاهری مخالف این جدایی است.

 

همین طور برانکو که بازی بسیار حساسی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پیش روی داشته و راضی به از دست دادن ستاره اش نیست.

 

با این وجود شنیدیم مهدی طارمی اصرار به جدایی دارد. گفته می شود باشگاه وردربرمن آلمان خواهان خرید مهدی طارمی است اما می داند این مهاجم با پرسپولیس قرارداد دارد. بنابراین واسطه های این تیم بوندس لیگایی به طارمی پیشنهاد داده اند خودش راضیتنامه اش را از باشگاه پرسپولیس بگیرد.

 

همچنین باشگاه های دینامو زاگرب کرواسی، پانیونیوس یونان، گلاسکو رنجرز اسکاتلند و یکی دو تیم قطری و چینی هم مشتری آقای گل لیگ ایران هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: