کد خبر: ۷۲۵۰۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
تعداد بازدید: ۲۴۵
عده‌ای از بازیکنان از این تیم دور شده‌اند چرا که هم در مذاکرات و هم در نوع قراردادها صداقت حرفه‌ای گم شده است.
شاهکار نقل و انتقالاتی استقلال!به گزارش خبرداغ،استقلالی‌ها مدعی هستند در آرامش کارهای نقل و انتقال و تمدید قرارداد‌ها را انجام می‌دهند اما آرام آرام صدای اعتراض بازیکنان هم شنیده می‌شود. قراردادهایی که یکطرفه و به نفع باشگاه استقلال است و بازیکنان را مجبور می‌کنند این برگه‌ها را امضا کنند. نکاتی که نشان می‌دهد این قراردادها حتی اگر ٤-٥ ساله هم باشد در نیم‌فصل یا پایان فصل می‌تواند به دلخواه باشگاه و بدون پرداخت غرامت، یکطرفه فسخ شود.

 

بازیکنی که امروز با سر وصدا و به‌عنوان بمب به این تیم می‌آید بدون هیچ حقی بیرون گذاشته می‌شود. این قراردادها حاوی نکات عجیب و باورنکردنی است. مثل این بند که در صورت مصدومیت، بازیکن حق و حقوق خود را از شرکت بیمه باید بگیرد و باشگاه در این مورد مسوولیتی برای پرداخت حقوق ندارد.


از این دست شرایط عجیب در استقلال کم نیست همانطور که بختیار رحمانی را فقط به این شرط که به پرسپولیس و یا سپاهان نرود، بدون پرداخت حقوق در نیم‌فصل آزاد کردند. باید از فدراسیون و سازمان لیگ پرسید که چرا به این نوع قراردادها نظارتی ندارد و چرا حقوق بازیکنان به سادگی نادیده گرفته می‌شود؟ به نظر می‌رسد بازیکن‌های فوتبال نه می‌توانند طلب‌های گذشته خود را بگیرند و نه به قراردادی که امضا می‌شود می‌توان اعتماد کرد.


این رویه‌ای است که این روزها در استقلال و در آرامش انجام می‌شود و شاید هم به همین دلیل است که عده‌ای از بازیکنان از این تیم دور شده‌اند چرا که هم در مذاکرات و هم در نوع قراردادها صداقت حرفه‌ای گم شده است.

ایران ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: