کد خبر: ۷۲۴۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
تعداد بازدید: ۲۴۶
بزرگترین و تکان دهنده‌ترین نقل وانتقال در لیگ برتر بزودی در باشگاه پرسپولیس رقم می‌خورد.
جدایی قطعی ملی پوش پرسپولیس/ برانکو گزینه جایگزین را مشخص کرد/ قرمزها در آستانه یک شکار جدیدبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،در تازه‌ترین اخبار در گوشی از نقل و انتقالات لیگ برتر برخی منابع آگاه از جدایی قریب الوقوع علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس تهران خبردادند.

 

جدایی بیرانوند از پرسپولیس بزرگترین زلزله نقل و انتقالاتی در پرسپولیس و نزد هواداران این تیم خواهد بود و شاید این ریسک بزرگ بهای سنگینی برای مدیران این تیم داشته باشد.

 

رشید مظاهری دروازه بان ذوب آهن اصفهان از گزینه‌های درون دروازه پرسپولیس است و تماس‌هایی در این رابطه با بازیکن مد نظر انجام گرفته و بعید نیست پرسپولیس با جدایی بیرانوند و پیوستنش به وردربرمن آلمان موافقت کند.

 

این شایعه در حالی قوت می‌گیرد که وحید شیخ ویسی در حال حاضر در اصفهان حضور دارد و این موضوع بی ارتباط با جدایی مظاهری و در نهایت لژیونر شدن بیرانوند نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: