کد خبر: ۷۲۴۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
تعداد بازدید: ۲۶۴
مسابقات بدمینتون جام رمضان در بخش بانوان و آقایان با معرفی نفرات برتر پایان یافت.
اعلام نتایج رقابت های بدمینتون در جام رمضانبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش مسابقات بدمینتون بانوان و آقایان با حضور68 ورزشکار در سالن خلیج فارس مجموعه المپیک برگزار شد و در پایان این نتایج به دست آمد:

در رده خردسالان و نوجوانان: امیر حسین درویشی و حجت ابوذری اول شدند، شایان و پرهام شهبازی در جایگاه دوم ایستادند و علیرضا جهانبانی و سید محمد سجادی سوم شدند.

در رده جوانان و بزرگسالان: علیرضا شنبه زاده و سینا حسینی اول شدند، محسن غلامی و سروش قناتیان در جایگاه دوم ایستادند و مهدی گلزاری و علیرضا پور حیدر سوم شدند.

در بخش بانوان رقابت ها در دو سطح الف و ب و در دو بخش انفرادی و دوبل برگزار شد.

در سطح الف انفرادی: بیتا ستوده، ریحانه مقیمی و ندا حسن پور جداری اول تا سوم شدند.

در سطح الف دوبل: بیتا و فاطمه ستوده راد در جایگاه نخست ایستادند، ندا جداری حسن پور و نیلوفر علیخانی دوم شدند و ریحانه مقیمی و بهناز ستوده راد سوم شدند.

در سطح ب انفرادی: محکامه عسگر محمدی، فاطمه ربیعی و روشا منتظر شهری اول تا سوم شدند.

در سطح ب دوبل: فاطمه ربیعی و زهر باقراف در جایگاه نخست ایستادند. محکامه عسگر محمدی و ندا جلال کمال دوم شدند و روشا منتظر شهری و عادله داج سوم شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: