کد خبر: ۷۲۴۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
تعداد بازدید: ۲۸۲
سفیر ایران در آنکارا:
سفیر ایران در ترکیه به منظور بررسی روند فعالیت‌های بانکی میان ایران و ترکیه با رییس و کارکنان بانک ملت ایران در استانبول دیدار و گفت‌وگو کرد.
مقدمات مبادلات بانکی با ارز ملی بین ایران و ترکیه انجام شده استبه گزارش  خبرداغ به نقل از ایلنا، محمدابراهیم طاهریان‌فرد در این نشست گفت: همکاری‌های بانکی میان ایران و ترکیه برای تحقق چشم‌انداز ۳۰ میلیاردی مورد نظر روسای جمهوری دو کشور بسیار حائز اهمیت بوده و به عنوان اصلی‌ترین بخش و شاکله فعالیت‌های زیر بنایی برای توسعه مناسبات و همکاری‌های تجاری و اقتصادی محسوب می‌شد.

او با بیان اینکه پس از برجام و رفع تحریم‌ها از ایران اقدامات موثر و خوبی در جهت توسعه روابط بانکی و حل مسائل بانکی میان بانک‌های ایران و سایر بانک‌های خارجی انجام شده است، اظهار داشت: در این ارتباط با عنایت به حجم قابل توجه روابط تجاری میان ایران و ترکیه، ارتقای روابط و همکاری‌های بانکی با مجموعه بانک‌های ترکیه هم برای توسعه همکاری‌های اقتصادی ما  بسیار حائز اهمیت است.

سفیر ایران در ترکیه افزود: مقدمات لازم برای انجام مبادلات بانکی با ارز ملی هم مهیا شده و امیدواریم به زودی میان بانک‌های دو کشور عملیاتی شود. 

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: