کد خبر: ۷۲۴۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
تعداد بازدید: ۲۲۷
مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی روز چهارشنبه 24 خرداد با حضور در مرکز ارتباط سبز این بانک به تماس های تلفنی مشتریان و کارکنان بانک پاسخ و دستور داد به پرسش ها و مطالبات آن ها رسیدگی شود.
ارتباط مستقیم مدیرعامل بانک کشاورزی با مشتریانبه گزارش  خبرداغ  به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، طی این ارتباط تلفنی که به طور مستقیم میان مردم و مدیرعامل این بانک برقرار شد، ده ها نفر  خواسته ها ، مشکلات و سوالات خود را مطرح کردند .
 
این گزارش می افزاید بانک کشاورزی با هدف تعامل با مشتریان و کارکنان بانک، از سال ها پیش چنین برنامه ای را دنبال می کند و مدیران سطوح مختلف بانک در مقاطع زمانی مشخص و از پیش تعیین شده، پاسخگوی مردم خواهند بود.
 
شایان ذکر است دکتر شهیدزاده همچنین از بدو شروع فعالیت مدیریتی خود در بانک کشاورزی در سال 1393، با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی جلسات متعدد و منظمی برگزار کرده است تا در جریان مطالبات و خواسته های مردم شریف ایران قرار گیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: