کد خبر: ۷۲۴۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
تعداد بازدید: ۱۸۹
روز گذشته صورت گرفت؛
معاون عربی و آفریقایی وزارت امورخارجه، روز گذشته از سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت) بازدید و با رئیس و مشاور امور بین‌الملل سازمان سمت دیدار و گفت‌وگو کرد
بازدید معاون عربی و افریقایی وزارت امور خارجه از سازمان سمتبه گزارش خبرداغ  به نقل از ایلنا، در جریان این بازدید، حسین جابری انصاری از نمایشگاه اختصاصی کتاب‌های سازمان سمت که به زبان عربی در حال ترجمه است، بازدید به عمل آورد و در جریان فعالیت‌های بین‌المللی این سازمان به‌ویژه در کشورهای عراق، لبنان، سوریه و مصر قرار گرفت.

در این بازدید، احمد احمدی، رئیس سازمان سمت ضمن اشاره به فعالیت‌های این سازمان از ابتدای تأسیس تا زمان حاضر، این سازمان را یک میراث ملی دانست که می‌تواند به عنوان یک الگوی موفق در نظام مدیریتی و علمی کشور، برای کشورهای دیگر معرفی شده و از تجارب آن برای همکاری‌های بین‌المللی استفاده شود.

معاون وزیر امور خارجه نیز در این ملاقات ضمن با اهمیت دانستن فعالیت‌های بین‌المللی سمت در عرصه ترجمه و نشر کتاب‌های دانشگاهی و اعلام آمادگی وزارت امور خارجه برای همکاری با سازمان سمت برای گسترش زمینه‌های نشر کتاب در خارج از کشور، به اهمیت انتشار کتاب‌های دانشگاهی در کشورهای عراق، لبنان و مصر اشاره کرد. 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: