کد خبر: ۷۲۴۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷
تعداد بازدید: ۲۰۴
مصطفی پور مدیر شعب استان هرمزگان بیان داشت: با بازاریابي هاي موثر انجام شده در سال ۹۵ اين استان به رشد ۶۲ درصد منابع قرض الحسنه دست يافت و در زمره پنج استان برتر بانک قرار گرفت.
استان هرمزگان در زمره پنج استان برتر بانک قرار گرفتبه گزارش خبرداغ به نقل از  اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران مصطفي پور گفت: بر اين اساس شعب جزيره کيش(کد۷۲۱۷)، پارسيان (کد ۷۲۱۱)، رودان(كد۷۲۱۶)، امام حسين(ع)(كد ۷۲۰۸)، و حاجي آباد (كد۷۲۱۰) به ترتيب پنج رتبه برتر استان را به خود اختصاص دادند.
وی در خصوص فعالیت های مهم سال ۹۵ که منجر به رشد بسیار خوب منابع استان هرمزگان شد گفت: تشکيل منظم جلسه ماهانه روساي شعب و دواير ستادي در ستاد مرکزي و بررسي مشکلات شعب، بازديد منظم از شعب در طول ماه و شركت در جلسات بازاريابي آنان، برگزاري نشست هم انديشي پرسنل بندرعباس به صورت هفتگي و تجزيه و تحليل برنامه ها و طرح هاي بانك، بازاريابي ميداني روساي شعب در حوزه هاي متنوع اقتصادي، حمايت از شعب جهت پايبندي به تعهدات خود و تغيير و زيباسازي نما وتابلوي شعب فرسوده از جمله دلايل و اقدامات ارزنده انجام شده براي تحقق و افزايش ميزان منابع استان هرمزگان مي باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: