کد خبر: ۷۲۳۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸
تعداد بازدید: ۲۵۰
دکتر ایازی معاون امور اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن تاکيد بر اهميت مقوله درمان بيماران کم توان بيان داشت: با مشاركت سازمان هايي چون بانك قرض الحسنه مهر ايران مي توانيم حضور و مشاركت مردم را در كمك به حوزه سلامت كشور گسترده نماييم
دکتر ایازی معاون وزیر بهداشت: از رویکرد سلامت محور بانک قرض الحسنه مهر ايران تشکر مي كنمبه گزارش خبرداغ به نقل از  اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، معاون امور اجتماعي وزير بهداشت اظهار داشت: در حال حاضر ۶۲۰ نهاد مردمي و ۸۷۵ خيريه در حوزه سلامت فعال هستند و چنانچه بسترها فراهم شود حوزه سلامت در کشور ارتقا مي يابد.
وی افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران با حمایت ارزشمند خود حوزه خیرين سلامت را براي رسيدن به هدف متعالي خويش ياري مي دهد.
دکتر ایازی ادامه داد: موضوع سلامت به عنوان مسئولیت اجتماعی مطرح بوده و ما و بانک قرض الحسنه مهر ايران نيز به اين امر مهم واقف هستيم چرا که اين موضوع با توجه به آماري که منتشر مي شود به لحاظ بار اقتصادي و مالي و اختلالات و اسيب هاي اجتماعي بسيار مهم مي باشد و هزينه هايي را كه به خانواده ها و يا سازمان ها وارد مي كند بجاست كه مورد حمايت قرار گيرد.
معاون امور اجتماعی وزارت بهداشت تصریح کرد: یکی از عوامل مهمي که شديداً بر زندگي انسان و سلامت فرد خانواده و جامعه اثر مي گذارد و امسال هم در پيام مقام معظم رهبري به آن اشاره شده موضوع رفع بيکاري و توجه به معيشت نيازمندان واقعي جامعه است كه بانك قرض الحسنه مهر ايران با توجه به رسالت مقدسي كه در حوزه بانكداري اسلامي دارد پيشتاز اين حوزه است.
وی توسعه و ارتقاء بانکداری اسلامی در کشور را بسیار مهم ارزيابي نمود و نقش موثر بانک قرض الحسنه مهر ايران بعنوان اولين و بزرگترين بانک تخصصي قرض الحسنه در كشور ستود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: