کد خبر: ۷۲۳۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
تعداد بازدید: ۲۹۱
رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح اردبیل:
رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح اردبیل به همراه دادستان نظامی استان از نوار مرز ایران و جمهوری آذربایجان در مناطق نمین و گرمی بازدید کردند.
مرزبانان در ویترین اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران قرار دارندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، این مسئولان از نقاط صفر و صعب‌العبور مرزی بازدید و از تک تک پاسگاه‌ها و برجک‌های مرزی بازرسی به عمل آوردند و از اوضاع و شرایط مرز آگاه شدند.

کریم نوروزی رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل در جمع مرزبانان تاکید کرد: رسالت سازمان قضایی نیروهای مسلح پشتیبانی از نیروهای مرزبانی است.

او ادامه داد: مرزبانان در ویترین اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران قرار دارند و دفاع از این اقتدار که وظیفه دادسرا و دادگاه‌های نظامی است، عین دفاع از نظام و حاکمیت است.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل گفت: اقتدار و صلابت مرزبانان که لازمه نیروی مسلح نظام جمهوری اسلامی است در سایه نظم و انضباط و قانونمندی حاصل می شود.

نوروزی هدف از این بازدید را اطلاع کافی از اوضاع مرز، جلوگیری از تهدیدات مرزی و آموزش‌های قضایی و حقوقی مرزبانان عنوان کرد.

او اضافه کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح اردبیل بازدید مستمر از مرزها و دیدار با مرزبان را در دستور کار خویش قرار داده است. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: