کد خبر: ۷۲۳۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
تعداد بازدید: ۲۳۶
عیسی امامی و سلیمان توکلي اعضاي هيات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران به منظور بررسي و ارزيابي عملکرد شعب و دواير ستادي به استان خراسان رضوي سفر کردند.
بازدید اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ايران از شعب خراسان رضويبه گزارش خبرداغ به نقل از  اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران در اين بازديدها، عدالتي مديرشعب استان خراسان رضوي در خصوص فعاليت هاي بازاريابي و عملکرد مطلوب شعب براي جذب منابع قرض الحسنه گزارشي را ارائه نمود.
در ادامه، امامی در بازدید از شعبه مرکزی مشهد در رابطه با جذب منابع پایدار و راهکارهاي توسعه بازارهاي هدف رهنمودهاي لازم را بيان داشت و از تمامي همکاران به ويژه رئيس شعبه اهتمام در مشتري مداري را خواستار شد.
توکلی نیز در ادامه با اشاره به ثبات و جایگاه ویژه بانک قرض الحسنه مهر ايران در ميان آحاد جامعه گفت: فعاليت اين بانک تنها بر مبناي اصول اقتصاد اسلامي و عقد قرض الحسنه مي باشد و از اين منظر به عنوان يکي از بهترين مجموعه هاي شبكه بانكي كشور به شمار مي آيد.
شایان ذکر است، مجید وکیل مشاور مدیرعامل و رئيس اداره حوزه مديريت و علي طبلشي رئيس اداره پشتيباني نيز در اين سفر حضور داشتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: