کد خبر: ۷۲۳۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
تعداد بازدید: ۲۰۷
ستاره ملی پوش و محبوب تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد تا پایان قراردادش سرخپوش خواهد ماند.
پاسخ منفی طارمی به واسطه قطری‌ها؛ تا پایان قراردادم در پرسپولیس می‌مانمبه گزارش خبرداغ،در سال‌های اخیر قطری‌ها سرمایه‌گذاری عظیمی در فوتبال انجام داده‌اند كه میزبانی جام جهانی 2022 را موجه جلوه دهند.

 

در این راستا ستاره‌های شناخته شده‌ای همچون ژاوی ارناندس نیز به لیگ ستارگان قطر رفت تا این كشور را به نوعی كانون توجه فوتبال‌دوستان كند. قطری‌ها از ستارگان آسیایی هم غافل نیستند. به طور مثال می‌توان به پیشنهاد جدید باشگاه قدیمی القطر به مهدی طارمی ستاره پرسپولیس اشاره كرد.

 

شنیدیم حمد بن سحیم آل‌ثانی مالك باشگاه القطر (نادی‌القطر سابق) كه عضوی از خانواده سلطنتی این كشور است شیفته سبك بازی مهدی طارمی است.

 

مالك باشگاه القطر از مدیران باشگاهش خواسته است به هر شكلی كه شده ستاره ایرانی را استخدام كنند.

 

باشگاه القطر همان نادی‌القطر سابق است كه بازیكنان ایرانی بزرگی همچون ناصر محمدخانی، حمید درخشان، هادی عقیلی، علی كریمی و مرتضی كرمانی‌مقدم در آن توپ زده‌اند.

 

پیش‌تر نوشتیم القطری‌ها برای جذب مهدی طارمی دست به دامان ناصر محمدخانی شده‌اند. محمدخانی و القطری‌ها تصور می‌كردند قرارداد مهدی طارمی با پرسپولیس به اتمام رسیده و او بازیكن آزاد محسوب می‌شود. بنابراین پیشنهاد اولیه به طارمی مبلغ 5/1 میلیون دلار بود اما در ادامه قطری‌ها 500 هزار دلار هم روی آن گذاشتند!

 

جالب‌تر می‌شود وقتی بدانید باشگاه القطر حاضر است یك میلیون دلار هم بابت صدور رضایتنامه مهدی طارمی به باشگاه پرسپولیس بپردازد. اما این وسط یك مشكل بزرگ وجود دارد؛ بی‌میلی مهدی طارمی به بازی در لیگ ستارگان قطر!

 

مهدی طارمی معتقد است كه لیگ ستارگان قطر لیگی سطح پایین است و حضور در آن ممكن است به موقعیت او در تیم ملی لطمه بزند.

 

آقای گل ایران در تیم كارلوس كی‌روش جایگاه ثابت و مناسبی پیدا كرده و به همین خاطر بار دیگر به واسطه القطر گفته است: «نه، به قطر نمی‌روم!» مهدی طارمی می‌خواهد تا پایان قراردادش در پرسپولیس بماند و سپس با درخشش در جام جهانی 2018 روسیه به یكی از لیگ‌های معتبر اروپایی برود.

 

خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: